Utbildningshoppning - 28 april

Idag var det utbildningshoppning. Jag var inte med, för jag orkade inte för igentligen så skulle jag terrängtränat imån men det blev inte ställt för det är för blött. Sånt händer. Först kollade jag på mamma när hon red, sen så fixade jag och mama det nya skåpet. Vi måste flytta nu för den nya ryttarägaren till bibor ska ju ha det skåpet. Det nya skåpet var inte så bra som vårat förra. det fanns typ inga hyllor. men mamma har beställt krokar och m.m. Sen så kollade vi på mikaela när hon tävlade. Först hoppade hon 80, då så vägrade han, som han typ aldrig gör. andra rundan på 90 så gick det bra fast han rivde första, det brukar inte heller inte göra, men sånt händer. Sen åkte vi hem och åt tacos och nu sitter man här på datan.

Imån blir det också nääs. Då är det också hoppning fast för ponnysar. Jag och mikaela ska nog kolla när de hoppar efter hon har ridit.







tisdags ♥





Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Svar: Tack! Din va också en goding ;*

Kramiz <3

2012-04-29 @ 18:43:52
URL: http://onlyjumpingriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0