Blixten

Idag så följde jag med mamma till stallet för att ta hand om blixten. Han har blivit halt. Och då menar jag det. Sanna kollade på honom och hon sa att det verkligen inte såg bra ut. Det kan vara att han har busat i hagen eller att han har fått en böld under hoven. han kommer vara som hel kanske om 3 veckor. Jag borstade honom och pysslade lite med honom, för han har ju inget att göra när han ska stå inne hela dagen. Sen gick jag två varv runt ridhuset för att han ska få röra lite på sig. Ska kanske sen också åka upp igen och gå lite med honom. Vi ska helst gå två gånger på dan. Men då är det två korta turer. Idag blir det slappa resten av dan tror jag och mys framför tv ikväll. Då är det melodifestivalen :D

Bilder från idag





♥Chao amanda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0