Härligt

Igår så var alla våra lärare sjuka eller vabbade sina barn, så vi fick ha tobbe :D Det var en kul skoldag, vi flummade nästan hela dagen fast sista lektionen så skärpte jag mig för jag ville få gjort nått på so:n. Vi har ju as många uppgifter som vi ska vara klara med om en vecka. Så jag ville bli klar, fast jag har typ 30 uppgifter kvar men men sånt är livet och man får leva med det. Efter det när jag kom hem så tog jag juice och clementin. Sen så skulle jag till jossan på hennes tjej kväll. I början så kände jag typ ingen men under tiden så lärde man känna dom och de var riktigt schysta hela gänget. Vi åt taco paj, citron cheescake och chips - det var as gott Vi tog också ansiktsmask fast inte jag för jag hatar det :s det roligaste var när vi låg på golvet på slutet av kvällen och målade naglarna.



mina naglar


♥Chao amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0