Dålig uppdatering

Jag vet att det var länge sen jag uppdaterade här men det är för jag har inte varit inne mke på datorn på länge och jag ser det som en bra sak. Det är inte bra för mig att vara inne på datorn jag får väldigt lätt huvud värk:s Och nu är då min sötnos borta men man ska inte sitta och sura för hon ska få ha sin semester. Och min andra älskliing var sjuk idag och var hemma så jag var med amanda och alva. De är riktigt goa vänner och supersnälla. Idag i skolan så var såklart typ alla våra lärare sjuka men vi fick ha ingen lärare till 9.00 för då hade vi henrik och hade svenska prov. Sen efter lunch så hade vi halvklass, först musik och sen hade vi ea utan lärare ägde men måste dra till stallet och ta hand om blixten ♥







♥hejdoii amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0